Golandam Yoga

29 reviews

Alborz Province, Karaj, Azimieh, Hafez, R2R5+M8Q, Iran

www.golandamyoga.com

+982632500145

About

Golandam Yoga is a Yoga studio located at Alborz Province, Karaj, Azimieh, Hafez, R2R5+M8Q, Iran. It has received 29 reviews with an average rating of 4.6 stars.

Photos

F.A.Q

Frequently Asked Questions

  • The address of Golandam Yoga: Alborz Province, Karaj, Azimieh, Hafez, R2R5+M8Q, Iran

  • Golandam Yoga has 4.6 stars from 29 reviews

  • Yoga studio

  • "سلام من سه ساله با باشگاه گل اندام کرج آشناشدم اگر بخواهم تاثیر آنرا بر خودم بیان کنم فکر میکنم باید یه جلسه سخنرانی بگذارم تا بتوانم حق مطلب را ادا کنم همینقدر میگویم که بعداین آشنایی روند زندگی من درکل عوض شد زیرا مدیریت باشگاه به شیوه ایست که مربیان باشگاه فقط به یک سری تمرینات بدنی یوگابسنده نمیکنندبلکه تمریناتی میدهند که باروان انسان سروکار دارد علاوه بر تمرینات برنامه ها و کلاسهایی ترتیب داده میشود که همگی آنها عشق عریان و بدوی را یاد میدهد دوشت داشتن آدمها بدون هرنوع چشمداشت و قضاوتی را یاد میدهد یاد میدهد که"

    "سلام"

    "سال هاست با گل اندام آشنا هستم خیلی قبل از این که اختصاصی تبدیل به آکادمی یوگا بشه و همیشه فضای گل اندام حس و انرژی خوبی داشته و این به واسطه‌ی انرژی خوب خانم صانعی معلم عزیز و تیم خوب و مهربان این آکادمی هست "

    "گل اندام مكاني با امكانات كافي و ايده آل براي انجام يوگاي حرفه اي است"

    "پنج سال پیش با این مجموعه آشنا شدم و یوگا رو شروع کردم تغییرات مثبت جسمی و ذهنی رو با تمام وجود احساس میکنم "

Reviews

  • Kamila Safari

سلام من سه ساله با باشگاه گل اندام کرج آشناشدم اگر بخواهم تاثیر آنرا بر خودم بیان کنم فکر میکنم باید یه جلسه سخنرانی بگذارم تا بتوانم حق مطلب را ادا کنم همینقدر میگویم که بعداین آشنایی روند زندگی من درکل عوض شد زیرا مدیریت باشگاه به شیوه ایست که مربیان باشگاه فقط به یک سری تمرینات بدنی یوگابسنده نمیکنندبلکه تمریناتی میدهند که باروان انسان سروکار دارد علاوه بر تمرینات برنامه ها و کلاسهایی ترتیب داده میشود که همگی آنها عشق عریان و بدوی را یاد میدهد دوشت داشتن آدمها بدون هرنوع چشمداشت و قضاوتی را یاد میدهد یاد میدهد که....‌‌... در کل باشگاه گل اندام یوگی واقعی پرورش میدهد شاید بعضیها فکر کنند که نظرات من اغراق آمیز است و یا رابطه خاصی با مدیریت دارم ولی من هیچ رابطه خاص و یا صمیمی با گردانندگان باشگاه ندارم در حالیکه بسیاری از شاگردان مدیریت محترم باشگاه را با اسم کوچک خطاب میکنند برای شناخت باشگاه افراد باید به خود فرصت کافی را بدهند شما یکبارقدم رنجه بفرماید تا ببینید که در فضای باشگاه عشق و آرامش دو کیمیا موج میزند باشگاه گل اندام پناهگاه امنیست برای دلهای بی پناه....پرسنل زحمتکش و خوش برخورد دفتری ، مربیان عاشق صبور و همیشه پاسخگو ، مدیریت خستگی ناپذیر لایق همگی خدا قوت همه شما را و همه دوستانی که مثل من آنجا شاگرد هستند را دوست دارم

  • tima akhavan

سلام. من از سال ۸۳ با باشگاه گل اندام یوگا رو شروع کردم ..و تا الان به یوگا معتاد شدم. یوگا ورزش همزمان جسم روح و روان و اگاهی است.آشنا شدن با این مجموعه و استاد توانایم تاثیر زیادی در نحوه نگرشم به زندگی و اگاهی من داشته و دارد. در همین مجموعه تا مرحله مربی یوگا بودن پیش رفتم و چندسالی هم تدریس کردم ..یوگا به شما کمک میکنه تا موج سواری یاد بگیرید و تو تلاطم موجهای زندگی غرق نشید..شاد باشید..

  • Roshanak ALN

سال هاست با گل اندام آشنا هستم خیلی قبل از این که اختصاصی تبدیل به آکادمی یوگا بشه و همیشه فضای گل اندام حس و انرژی خوبی داشته و این به واسطه‌ی انرژی خوب خانم صانعی معلم عزیز و تیم خوب و مهربان این آکادمی هست . . گل اندام برای من مثل یه مادره که همیشه دلم بهش گرمه حتی اگر ازش دور باشم ولی احساس می کنم همیشه بهش وصلم و دوستش دارم.

  • fakhr kashani

گل اندام مكاني با امكانات كافي و ايده آل براي انجام يوگاي حرفه اي است. مربيان اين باشگاه از بهترين مربيان كرج و با تجربه هاي عملي روي اشخاص با حساسيتهاي بالا و همينطور مشكلات فيزيكي و عصبي هستند. اين مكان براي من و ديگران حس بسيار زيبايي خلق ميكند و باعث شده عاشق يوگا باشم و در هر شرايطي يوكا را انجام دهم.

  • Zahra Safaei

پنج سال پیش با این مجموعه آشنا شدم و یوگا رو شروع کردم تغییرات مثبت جسمی و ذهنی رو با تمام وجود احساس میکنم .به خود شناسی و خود آگاهی رسیدم و خدا رو شاکرم که در این مسیر قرار گرفتم چون دیدگاهم روتغییر داد.سپاسگزار استادآن عزیزم خانم صانعی و خانم اقبال و سایر ⚘️⚘️⚘️استادان عزیز هستم

  • maryam javid

Self confidence, happiness, peace in my mind, flexibility, raising consciousness, were the things that I found with my lovely teacher in Golandam yoga.

  • Fath Moghaddam

من عاشق باشگاه گل اندامم يوگا در اين باشگاه با مربيان حرفه اي و محيط زيبا و آرام و دوستانه و با اخلاقش حس خوبي به من ميده فكر ميكنم در خونه خودم هستم

  • Navid Khosravi

تنها جایی که حالمو خوب میکنه یعنی منو به لحظه حال پایگاهی برمیگردونه سپاس خداروشکر بابت وجودتان خانم صانعی عزیز …

  • Mari Amiri

درود من یوگا گل اندام بودم باشگاه های دیگه هم بودم در یوگا گل اندام اساتید باتجربه و تخصصی به یوگا می پردازند و خلاصه که رضایت داشتم

  • Fariba Abbaspour

بهترین و با ارزشترین لحظه ها را در گل اندام تجربه کردم و بی صبرانه منتظر تجربه ای نو هستم .