Naghshe Jahan Restaurant

438 reviews

MM5H+59C, Isfahan, Isfahan Province, Iran

+983132200729

About

Naghshe Jahan Restaurant is a Persian restaurant located at MM5H+59C, Isfahan, Isfahan Province, Iran. It has received 438 reviews with an average rating of 3.7 stars.

Photos

Hours

Monday12-3:45PM
Tuesday12-3:45PM
Wednesday12-3:45PM
Thursday12-3:45PM
Friday12-3:45PM
Saturday12-3:45PM
Sunday12-3:45PM

F.A.Q

Frequently Asked Questions

  • The address of Naghshe Jahan Restaurant: MM5H+59C, Isfahan, Isfahan Province, Iran

  • Naghshe Jahan Restaurant has 3.7 stars from 438 reviews

  • Persian restaurant

  • "محیط زیبا واقع شده در یک بازارچه دنج"

    "دریک کلام افتضاح افتضاح افتضاح"

    "رستوران نقش جهان از لحاظ موقعیت مکانی و فضای سنتی شیشه های رنگی زیبا و بیادموندنی که توصیه میکنم فقط برای صرف یک چای حتمی به این رستوران بروید و اما از لحاظ خوراک بی شک صفر -برنج هندی!!! خوراک ها بی کیفیت و اصلا با مقدار پولی که پرداخت کردیم قابل مقایسه نبود ما سینی کباب دونفره سفارش دادیم که وقتی برای سرو آوردند شکه شدیم"

    "محیط رستوران زیباست و دلنشین با اینکه گلیم روی تخت ها بوی کهنگی بدی می دهد "

    "یکی از بهترین تجربه‌های سفر اصفهان، غذا خوردن در این رستوران سنتی بود"

Reviews

  • Alborz Timo

محیط زیبا واقع شده در یک بازارچه دنج. نمای پشت مسجد شیخ لطف الله را دارد که خیلی زیباست. میزبانان به سرعت کار می‌کردند و سعی در خدمت‌رسانی هرچه سریعتر داشتند. مدیریت رستوران، مشتریان را شکل واحد پولی نگاه می‌کند. علیرغم زحمت‌کش بودن میزبان‌ها، اما برخوردهای مدیران سالن بسیار تند و تحکم‌آمیز بود. کیفیت و حجم غذا نسبت به قیمت خیلی خیلی پایین بود. کباب کوبیده رسما بدمزه بود. اما دیزی‌اش خوب (و نه عالی) بود. با اینکه نان سنگک موجود داشتند، اما با وجود درخواست چندباره ما از سرو آن امتناع می‌کردند. سرویس بهداشتی خیلی عجیب بود. راهروی روشویی خیلی تنگ و بدون آینه بود. روی دیوار اطلاعیه زده بودند که از دستمال کاغذی استفاده نکنید ( برای حفظ محیط زیست!!!!) و بجایش از دمنده‌های هوا برای خشک کردن دست‌ها استفاده کنید. هرچند که پیشنهادِ دور از بهداشتی بود، اما نه دستمال کاغذی موجود بود و نه دمنده‌ها کار می‌کردند. هنگام خروج با اینکه من پای صندوق درحال حساب کردن بودم، اما مسئول درب ورود/خروج که من را می‌دید به همراهانم اجازه خروج نمی‌داد تا فیش تسویه حساب رو نشانش بدیم. خیلی رفتار برخورنده‌ای بود. یه آقایی هم بود اونجا که آقای دکتر صدایش می‌کردند و انگار مدیر رستوران بود. فارغ از ظاهرش که به هرچیزی شبیه بود به غیر از یک آدم تحصیلکرده، چندتا عکس ازش زیر پیشخوان صندوق گذاشته بودند که در حال کرنش و پاچه‌خواری برای مقام عالی استاندار جناب آقای ذاکر اصفهانی) بود.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
‎ریال ۲٬۵۰۰٬۰۰۰–۳٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 2
خدمات: 3
محيط: 3

  • Leila Sadat

دریک کلام افتضاح افتضاح افتضاح....... از لحاظ معماری حرف نداره اما غذا در سطح بسیار پایینی بود. کباب کوبیده بوی دنبه میداد و مزه سویا و نپخته بود. برنج سرد بود و کره بهش میماسید. کشک بادمجون در حد کور شدن شور و نون ها بیات. فسنجون با گوشت تیکه ای چیزی بسیار عجیب. پرسنل بسیار بی کلاس و زبان نفهم.هرچی میگفتیم کشک بادمجان رو به عنوان پیش غذا بیارن میگفتن نه اون غذای اصلیه. حتی موقع سفارش گرفتن هم بی توجه بودن و اشتباه یادداشت میکردن هرچی صدا میکردی عین خیالشون نبود فقط سفارش میگرفتن و غذارو میاوردن و دیگه هیچ. غذا سرد. سرویس دهی بسیار افتضاح. حتی برای سبزی کنار کبابم هزینه میخواستن . همه چیز در حد پرتاب کردن وسایل بود. از همه مهمتر مسئول محترم بود که هزینه غذاها رو بیشتر از مبلغ منو گرفت و اتفاقی که متوجه شدیم با چرب زبانی عذر خواهی و پول را برگرداند و اگر نمیفهمیدیم......‌‌ تازه امشب که نت سرچ کردم دیدم کلی آدم رفتن و همه با ما هم نظرند .کاش زودتر دیده بودم.با خودم گفتم بنویسم تا شاید افراد بیشتری با ماهیتش آشنا بشن و مثل ما گول ظاهرشو نخورن. کلا قیمتاشونم بی دلیل زیاد بود مثلا کوبیده با برنج ۵۰ و یا کشک و بادمجون ۲۹ که همین غذاها رو با نصف قیمت اما کیفیت به مراتب بهتر در حدی که اصلا قابل ملاحظه نیست در کافه حاج میرزا خورد و لذت برد. ما چهار خانواده که دیگه طرفش نمیریم که هیچ، به بقیه هم میگیم تا درس عبرتی براش باشه.

  • mohammad mousavi

رستوران نقش جهان از لحاظ موقعیت مکانی و فضای سنتی شیشه های رنگی زیبا و بیادموندنی که توصیه میکنم فقط برای صرف یک چای حتمی به این رستوران بروید و اما از لحاظ خوراک بی شک صفر -برنج هندی!!! خوراک ها بی کیفیت و اصلا با مقدار پولی که پرداخت کردیم قابل مقایسه نبود ما سینی کباب دونفره سفارش دادیم که وقتی برای سرو آوردند شکه شدیم... هیچ... نوشته شده بود 92000 هزار تومان کوبیده و چنجه و جوجه از هر کدام 150 گرم که اصلا اینچنین نیست و به نرخ امروز گوشت و مرغ به مجموع 20000 تومان گوشت مصرف نکرده بودند ... دلم میخواست بی ادبی برای مشتریان دیگر به حساب نمی آمد و با صدای بلند اعتراض میکردم The restaurant plays the world in terms of the location and the traditional space of beautiful colorful glasses, which I recommend to go to this restaurant just to spend a certain tea, but in terms of feed, of course, zero is Indian! We did not compare the quality of the food with the amount of money we paid. We had a double dinner table served when we served a dish ... no ... it was written that 92,000 thousand tomans were smoked and chicken and each chicken 150 The warmth is not so, and today's meat and chicken have not consumed meat at a total of 20,000 tomans ... I wanted to be unfair for other customers, and I protested aloud.

  • Meysam Halvaei

محیط رستوران زیباست و دلنشین با اینکه گلیم روی تخت ها بوی کهنگی بدی می دهد . برخورد پرسنل هم خوب هست . سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تمیزی دارد . قیمت غذا به نظرم به شدت گران بود که همراستا با کیفیت غذا نبود . بدتر اینکه برنج استفاده شده از نوع هندی بود که وقتی اعتراض کردم گفتند که همه برنج ایرانی نمی پسندند . به پیشنهاد گارسون کباب مخصوص دو نفره سفارش دادیم که طبق منو باید شامل یک سیخ کباب 150 گرمی ، یک سیخ جوجه 150 گرمی و یک سیخ چنجه 150 گرمی باشد . کباب کوبیده واقعا خوشمزه بود اما نهایتا 100 گرم بود . سیخ جوجه 150 گرمی فقط 4 تکه فیله بود که با پیاز و فلفل سیخ شده از 70 گرم بیشتر نمیشد . چنچه هم نهایتا 70 گرم بود . یعنی واقعا کم فروشی کردند . اما طعم غذاها به جز برنج واقعا خوب و خوشمزه بودند . در مجموع دیگر برای غذا به این رستوران نمی روم و پیشنهاد هم نمیکنم .

  • SHARA BI

یکی از بهترین تجربه‌های سفر اصفهان، غذا خوردن در این رستوران سنتی بود. فضای داخلش خیلی زیبا و به یاد موندنی بود. دور تا دور تخت چیده‌بودن و پنجره‌های چوبی گره چینی رو باز کرده‌بودن و از یک طرف صدای قلمزنی میومد و از طرف دیگه منظره‌ی زیبای میدون شاه بود. چند باری مراجعه کردیم و جا نداشتن و بلاخره موفق شدیم. غذاشون معمولی بود، دیزی و بریونی سفارش دادیم و فسنجون. اما اتمسفر محیط، همه‌ی ایرادها رو می‌پوشوند. یه خاطره‌ی بسیار زیبا از اصفهان. حتما سر بزنین بهشون. امیدوارم شما هم بهتون خوش بگذره و لذت ببرین.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
غذا: 3
خدمات: 4
محيط: 5
غذاهای توصیه‌شده
بریانی،‏ Fesenjan Dish، و دیزی

  • GOLI T

رفتار پرسنل غیر حرفه ای. کیفیت غذا نسبتا خوب بود اما دیزاین کاملا "دم دستی"! من در بدو ورود متوجه نشدم جای نشستن ( داخل یا در بالکن) رو خودشون تعیین میکنند (کار قشنگی به نظر نمیرسه). با اینکه داخل نشسته بودیم و کنار پنجره هم نبودیم و تخت های دیگه هم خالی بود، گارسون بعد از نیم ساعت اومد و گفت: جمع کنم؟ در صورتیکه ادب حکم میکرد بگه: چیز دیگه ای میل ندارین؟ یا اینکه تایم نشستن توی رستوران و تمام کردن غذا! از قبل اعلام شده باشه به مشتری. این رفتار خیلی غیر حرفه ای و زشت هست. بیشتر یه رستوران توریستی هست با منوی محدود. فضای خوبی داره نسبتا با معماری سنتی.

  • Mohammad younesi

در نزدیکی مسجد شیخ لطف الله در ضلع چنوبی نقش جهان واقع شده است قیمت غذا نسبتا بالا است اما رستوران های بسیار گرانتر نیز در اصفهان هستند کیفیت غذا خیلی خوب سرویس بهداشتی افتضاح سرویس دهی خوب و به نسبت سریع اما در هنگام شلوغی عید باید منتظر خالی شدن تخت ها باشی تخت های سالن اصلی منظر بهتری دارند تا سالن سمت چپ که تخت های بزرگتری دارند و منظره گنبد مسجد شیخ لطف الله را دارند در کل بعد از یک گشت و گذار در میدان میتوان از صرف نهار در این رستوران لذت برد
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
‎ریال ۱٬۸۰۰٬۰۰۰–۲٬۰۰۰٬۰۰۰

  • Mohammadreza Alihoseiny

رستوران منظره‌ی بسیار خوبی دارد. ولی متأسفانه این تنها چیز مثبتی است که می‌توان درمورد این رستوران گفت. بدترین بریان را در بین تمام رستوران‌های شهر اصفهان در اینجا خوردم. به طوری که واقعاً در اواخر غذا حالم داشت بد می‌شد. اگر می‌خواهید به اینجا بروید تنها یک چای سفارش بدهید و از منظره لذّت ببرید. ولی هیچ چیزی بیشتر از یک استکان چای از اینجا نگیرید.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 1
خدمات: 1
محيط: 4
غذاهای توصیه‌شده
بریانی

  • roya olyazadeh

Qualities of kebabs were so bad. Don't even try to taste it and think this is a taste of Iranian food. They were burned, smelled, and tasted like burned oil. And super expensive. Believe me you can find much better food somewhere else. They bring their drinks in an ugly plastic cup Every thing was so disapointing regarding being an expensive resturant. غذاشون آشغال و گرون بود کل شیشلیک سوزونده بودن و مثل لاستیک بود. ماهیشونم بو گند میداد و سوخته بود. پول مفت بود الان هم دلدرم بدجور.

  • Alireza Ahmadi

رستوران ضلع شمالی مسجد شیخ لطف‌الله واقع شده که اگر در حیاط غربی رستوران برای صرف غذا روی تخت بنشینید میتوانید گنبد مسجد شیخ لطف‌الله رو از نزدیک ببینید، داخل رستوران فضای سنتی بسیار زیبایی دارد و شیشه های رنگی در پنجره ها خصوصا در ظهر نمای زیبایی را دارد غذای رستوران کیفیت مناسبی داشته و سریع نیز آماده می شود، بریانی و خورشت ماست خوشمزه ای دارد، سرویس بهداشتی وجود داشته و ضوابط بهداشتی در زمان کرونا رعایت می شود، اگر به این رستوران رفتید حتما دوغ محلی آن را سفارش بدهید

  • Hossein Ghodsifar

فضای رستوران نش جهان بسیار زیبا و دلنشین است ولی کیفیت غذا مناسب نبود. قیمت غذاها، غیر منطقی است و در تناسب با کیفیت غذا نیست (به طور مثال، شیشلیک سوخته بود و ماهی، بوی خوبی نداشت). برخورد پرسنل، معمولی است. یک نفر مثل ناظم مدرسه، مرتبا در حال گشت زدن و مراقبت است که به مشتری حس خوبی منتقل نمیکند. در مجموع، با توجه به شرایط فعلی این رستوران، خوردن غذا در این رستوران را پیشنهاد نمیکنم. در سالهای قبل، قطعا یکی از توصیه ها، این رستوران بود ولی با شرایط فعلی، خیر.

  • khatereh akbari

فضای خیلی زیبا و سنتی ولی سرویس دهی و غذا نسبت به قیمت خیلی متوسط هست. شاید برای توریست ها جالب باشه ولی برای خودمون غذاهای خیلی معمولی و با کیفیت متوسط هست. طرز برخورد پرسنل خوب نیست. شیشلیک و فسنجون خوردیم کیفیت متوسط. ماهی کبابی سفارش دادیم اصلا نتونستیم بخوریم چون بو میداد. خورشت ماست کیفیت متوسط هست. نحوه سرو خورشت ماست خیلی بد بود. یه مقدار خیلی کم در یه ظرف بزرگ بدون حتی یک زرشک برای تزیین. شاید پیشنهاد بشه برای محیط قشنگش یک بار برید ولی دفعه دوم نه.

  • Ardeshir Lakpour

یکی از بدترین سفرخانه های اصفهان که و بی ادب بودن بعضی از کارمندان و نامطلوب بودن اکثر غذاهای موجود که بعد از غذا خوردن پشیمان میشوید ای کاش که بهترین بود و تعریف داشت اما حیف که متاسفانه جزو بدترینها است توصیه میکنم اصلا وارد این سفره خانه نشوید چون با فاصله خیلی کم در خیابان نشاط در سمت شرقی میدان نقش‌جهان میتوانید از انواع رستوران سنتی و فست‌فود لذت ببرید به امید اینکه هیچ رستورانی نباشه که به مردم اهمیت نده و کفیت داشته باشه و احترام به میهمانان بزاره

  • Mohammad Kadkhodaei

درود قیمت بسیار گران دو نفر بودیم بیش از ۶۰۰ آب خورد.کیفیت خوراک عالی ولی اصلا دورچین نداشت فضا عالی یک بار خوبه ولی دیگه چی بشه برم
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۲٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 4
خدمات: 2
محيط: 5
غذاهای توصیه‌شده
کشک بادمجان
گزینه‌های غذای گیاهی
گفتم برای کشک بادمجان کشک نریز گفت همراهش درست میشه گفتم پس روش نریز گفت چشم دیدم روش هم ریخته خیلی بی دقتند

  • Ali

✅️ امکان مشاهده منو قبل از ورود به رستوران ✅️ فصای زیبا و خاص به خصوص در تایم هایی که نور به داخل تابیده میشه ❌️ پرسنل بی حوصله هستن و غذا هم با اینکه رستوران خلوت بود خیلی دیر سرو شد.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 4
خدمات: 5
غذاهای توصیه‌شده
بریانی
دسترس‌پذیری صندلی چرخ‌دار
به دلیل پلکانی بودن مسیر ورود به رستوران، عبور ویلچر سخت هست.

  • roshana a.m.i

کباب چنچه و کوبیده و ماهی کاملا معمولی بود، دیزی اصلا مزه نداشت، چلو خوشمزه بود، بی مزه ترین دوغی بود که تا حالا خورده بودیم، سرویس دهی معمولی بود، و این که جلو در تا حساب نکردیم هیچکدوم از 7 نفرمون رو نزاشتن بریم بیرون که خیلی غیرمتحرمانه بود اگه انقد نگرانن که کسی حساب نکرده بره پول غذا رو اول بگیرن
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار

  • Alireza Aziziyan

تنوع غذایی پایین بود. برخورد کارکنان و مدیریت بسیار بد بود، طوری که یک خانواده برای بچه پیتزا گرفته بودند، به آنها اجازه نمی دادند بچه در رستوران پیتزایش را بخورد و بقیه سفارش غذا بدهند. با راهنمایان هیچ گونه همکاری نمی کنند و یک ریال تخفیف به راهنما یا راننده نمی دهند. کیفیت غذا خوب بود ولی عالی نبود. از برنج مخلوط ایرانی و هندی استفاده می کنند.

  • Samaneh Barati

It was the worst experience ever in my life of a restaurant. We order kebab, Dolma and orange juice and all of them tasted disgusting, full of sugar. They were all out of standards of Iranian food. غذاها به شدت بد بودن. کوبیده بدمزه، دلمه غیرطبیعی شیرین بود که مزه سبزی و برنج نمی‌فهمیدیم آب پرتقال بدمزه غیرطبیعی که به اسم طبیعی فروختن به ما.

  • Ali Rahimi

کیفیت و طعم غذا عالیست(به طور خاص شیشلیک و جوجه کباب بسیار نرم و خوشمزه بود). فضای داخلی رستوران زیباست و برخورد کارکنان مودبانه است. قیمت ها کم نیستند ولی مطابق با کیفیت غذا هستند.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
شام
قیمت برای هر نفر
‎ریال ۱٬۸۰۰٬۰۰۰–۲٬۰۰۰٬۰۰۰
محدودیت‌های رژیم غذایی درنظر گرفته شده است
مطمئن نیستم

  • Melina Bdv

ما تیر ماه ۱۴۰۰ ب این رستوران اومدیم غذا سفارش دادیم و متاسفانه بریونی و کباب کوبیده ک اوردن سرد بود مزه غذا افتضاح بود و برخورد پرسنل اینطور بود ک نه دروغ میگید غذا سرده ما همیشه غذامون داغه :| قاشق چنگال ب تعداد ما نبود هی صدا میکردیم ک بیارن نمک فلفل دستمال و درخواست کردیم ک بیارن و در اخر واقعا تجربه و خاطره تلخی شد غذای اصفهان برای ما

  • hamid sadeghi

افتضاح کیفیت غذا اصلا خوب نبود اگر هم قبلا خوب بوده الان کیفیت به شدت پایین اومده به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم هفده تیر هزار و چهارصد و دو
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
شام
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۲٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 1
خدمات: 2
محيط: 2
غذاهای توصیه‌شده
بریانی و Lamb Kabab on Bones

  • mahdi keyhaniyan

محیط عالی حتی با توجه بهاینکه باز سازی شده غذای معروف شون چنجه کیفیت غذا مناسب قیمت برخی غذاها چندان با کیفیت یا کمیت غذا همخوانی نداره درمجموع میشه بالای 17 از بیست بهشون نمره داد. برخورد مسئولان رستوران هم مناسب. هر چند برخی اوقات آشپز و دستیار آشپز و با لباس های نه چندان مناسب در فضای رستوران مشاهده میکنید.

  • Nousha Mahmoudisaber

اگه دوست دارین به بدترین خاطره از یه رستوران رو داشته باشین حتما به این رستوران بسیار افتضاح با بی ادب ترین پرسنل سر بزنید
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۲٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 1
خدمات: 1
محيط: 1
غذاهای توصیه‌شده
Lamb Kabab on Bones

  • Atefeh Eghtedari

كيفيت غذا و سرويس و مشتري مداري قابل قبول نيست. خيلي جاي كار داره. هزينه در مقابل سرويس و كيفيتي كه ارائه ميده قابل قبول نيست ماهي كمي نپخته بود!! دورچين كمي پياز و چهار برگ خيارشور حدود نصف يك گوجه متوسط خورشت فسنجان ته گرفته حتي قاشق چنگالش بسته بندي نبود تخت هاي نزديك به هم اميدوارم مديريت فكر چاره باشه

  • farzad kh

نمای رستوران زیبا اما قیمت غذا نسبت به حجم غذا وحشتناک بالاست فرضا قیمت کباب لقمه دویست و پنجاه گرمی رو می‌گیرند و حدود صد گرم کباب می‌دهند همه را با دلار و به چشم مسافر خارجی نگاه می‌کنند هنوز غذا تمام نشده بالای سر ما برای جمع کردن غذا ایستاده بودند موقع خروج میهمانان را چک می‌کردند پول داده ای یا نه

  • mehdi

غذای خوبی دارند هم متنوع و هم با کیفیت انصافا تعریفی بود. فضای خوب ی هم داره هم سنتی و هم مرتبه البته توی این حال و هوا حضور تعداد زیادی توریست خارجی تاثیر زیادی روی جو مثبت اونجا داره. قیمت هم نسبتا مناسب هست. با توجه به حجم و کیفیت می ارزه. شخصا دوباره رفتم اصفهان دوباره اینجا غذا می می‌خورم.

  • Sajad Sadeghpour

این میدان طولی بیشتر از ۵۶۰ متر و عرضی برابر با ۱۶۰ متر دارد. محیط این میدان با ۲۰۰ حجره دو طبقه پوشانده شده است. بناهای تاریخی زیبایی هم در دل نقش جهان قرار گرفته است. در گذشته برای حفاظت از میدان و دیگر آثار تاریخی طاق هایی در اطراف آن ساخته شد که این طاق ها به حجره های امروزی تبدیل شده اند

  • Pedram Fotoohi

رفتار بسیار نامناسب مسئول نوبت دهی . و همینطور سیستم غلط نوبت دهی . از مردم انتظار دارند همگی هر تعداد هم که باشند جلوی در ازدحام کنند . وقتی جلوی در صبر میکنیم میگن پایین باشین . وقتی پایین بودیم گفتند چون همگی نیستین باید بعد از ۴۵ دقیقه دوباره صبر کنید. حتی صحبت خودشون رو هم قبول ندارند .

  • Parvin Ef

It is a traditional restaurant in the form of an old dining room with beautiful decoration and a pleasant environment and delicious food این رستوران سنتی به صورت سفره خانه ؛ محیطی دلچسب و زیبا بادیوارها و دکوراسیونی با نقش و نگار های زیبای قدیمی است . محیط خانوادگی و غذاها قابل قبول هستند .

  • pouyan farzaneh

کیفیت غذا خوب و از نظر حجم هم مناسب بود. فضای دلنشین داشت و سرویس دهی هم سریع بود. من توی نظرات کامنتهای بد دیدم ولی تجربه گردم و عالی بود. پیشنهاد میکنم که حتما سر بزنید فقط ممکنه بعلت شلوغی یکم توی صف باشید ولی ارزش داره
غذا: 5
خدمات: 4
محيط: 4

  • Poriya

فضای زیبا ولی غذای متوسط رو به پایین با قیمت بالا بریونی ک سفارش داده بودیم کلا مزه چربی میداد دوغ مزه ی بدی میداد اصلا نمی‌خورد دوغ محلی باشه زیتون پرورده ش خیلی معمولی بود ولی به قیمت بالا دلمه هم ک سفارش داده بودیم به قدری شیرین بود ک اصلا نخوردیم

  • ف پهلوان

یه ستاره دادن به این رستوران زیاده دم در یه آدم درشت هیکل گذاشتند که به جای خوش آمدگویی میگه چند نفرید و بعد میشمارتتون وبرخورد خوبی نداره وبعد هم سرویس دهی ضعیفی داره و قیمت منوش هم از جاهای دیگه بالاتره و کیفیت خوبی نداره ولی فضای قشنگی داره

  • Joobin Khan

برخورد غیر حرفه ای پرسنل بطوری که در بدو ورود فقط به داخل هدایت میشود و پرسنل روی بعضی تخت ها لم داده اند و بجای احترام با صدای بلند شما را صدا میزنند!.ورودی نامناسب برای سالمندان بخاطر پله زیاد . تخت های فشرده به یکدیگر و عدم وجود فضای کافی

  • Sajad Fooladi

محیط و فضا عالی بود کیفیت غذا خیلی خوب بود
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۲٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 4
خدمات: 5
محيط: 4
غذاهای توصیه‌شده
دیزی و Lamb Kabab on Bones

  • Masoume Khani

ما امروز به تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ رفتیم برای ناهار.. چهار نفر بودیم، گردن و کوبیده و ماهی سفارش دادیم. متاسفانه کیفیت غذاها به شدت پایین بود جوری که اکثر غذای ما اضافه اومد.. و تجربه ی خیلی بدی از یک روز ناهار در اصفهان داشتیم

  • Ahoura

دوستان غذاهاش اصلاً کیفیت نداره و قیمتهاهم خیلی خیلی بالاهه! ضمناً از مشتری مالیات بر ارزش افزوده ام میگیرند! از من به شماها نصیحت به هیچعنوان این رستوران را انتخاب نکنید پولهاتونا را هدر ندهید برید یه جای بهتر خرج کنید.

  • shamim mazaherifard

غذای بسیار عالی کارکنان محترم و با شخصیت از همه لحاظ عالی بود پیشنهاد میکنم اصفهان رفتید حتما این رستوران رو امتحان کنید
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
غذا: 5
خدمات: 5
محيط: 5

  • Mohammad Arjmandvip

رستوران از لحاظ سنتی بودن تمیز و شیک نیست و از لحاظ غذا هم معمولی که به نسبت پولش اصلا نمی ارزه ولی بهتر از جاهای دیگر هستش ، کلا اصفهان از لحاظ غذا و رستوران در حد یک ستاره هستش که خیلی بده برای ی شهر توریستی جهانی.

  • حسن انصاری

بنظر من قیمتهای بسیار گران این رستوران اصلا توجیه منطقی ندارد و متاسفانه میراث فرهنگی را هم زیر سوال میبرد . من که رضایت ندارم. رستورانهای بسیار عالی و مناسب تری وجود دارد که خوب است با حضور مشتریان تشویق شوند.

  • Hamid Reza Soleimani

مکان خوب و زیبا. کیفیت غذاها بد نبود ولی به شخصه آرامش و غذای رستوران ژوان را ترجیح میدهم. Nice place. The quality of the food was not bad but I personally prefer the comfort and food of the Juan restaurant

  • Azar Ebadi

محیط رستوران خوب بود با دکوراسیون سنتی...کیفیت غذا خوب بود و رسیدگی خوبی هم داشتن البته روزهای تعطیل احتمالا خیلی شلوغ تر باشه...فقط قیمت ها بالا بود
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار

  • Sadaf Ft

برخورد پرسنل واقعا بد و بی ادبانه بود مخصوصا در ایام شلوغ سرویس دهی ضعیف حق سرویس بسیار زیاد کیفیت غذا معمولی
قیمت برای هر نفر
‎ریال ۴۰۰٬۰۰۰–۶۰۰٬۰۰۰
غذا: 3
خدمات: 1
محيط: 3

  • Seyed Amin Hoseiny

هیچ وقت فراموش نمیکنم که با دستگاه کارتخوان اومد بالای سرم و گفتند کارت بکش یالا، تعویض شیفت داریم! غذا هم اصلا چیز خاصی نبود. واقع با این سطح نازل از فرهنگ برخورد با مشتری بهتره شغل دیگری پیدا کنند.

  • behnam zahedan

محیط زیبا.غذا سوخته وبا حجم کم.برخورد بسیار بد کارکنان.
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
شام
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
غذا: 2
خدمات: 1
محيط: 4

  • azin bahadoran

رفتار پرسنل بسیااار غیر حرفه ای، دائم بیخود و بی جهت رفت و امد میکردن و با صدای بلند باهم صحبت میکردن، طرز صحبتشونم که جوری بود انگار من دختر خالشونم! قیمت هم به نسبت کیفیت بالاست، فقط فضاش قشنگه

  • Vahid Darzi

کباب کوبیده بسیار خوب، بریانی بهترین در اصفهان، دلمه خوب ولی ته چین بی مزه بود. فضای سنتی و آروم. پیشنهاد می کنم به همه! فقط رفتار در بون و سفارش گیر جالب نبود!! همون یه بار رفتنش کافیه!!

  • حسنا رنجبر کاشی

بد نبود... نون سنگک زیر بریونش خیلی تازه و داغ نبود.کیفیت بریونشم متوسط بود. رفتار پرسنلش خوب بود جاشم خوب بود. در کل شب ها که هیچ جا بریون پخت نداره یکی از جاهاییکه که میشه بریونی خورد.

  • Afsan Mirzaei

رفتار پرسنل کاملا غیر حرفه ای،مدام بالاسرمون بودن که غذا تموم شد ظرفارو ببریم لباس پرسنل کثیف و نامناسب بود کیفیت غذا به نسبت قیمت افتضاح پایین..اصلا پیشنهاد نمیکنم …

  • saghar miari

قیمت بالا و کیفیت پایین، خورشت ماست بسیار ترش بود و دلیلشو استفاده از ماست محلی ذکر کردن که اصلا منطقی نبود بریون هم بسیار بی کیفیت و بدون هیچ مزه ای،فقط دوغش خوشمزه بود

  • Masih Mz

واقعا رفتار پرسنل مزخرف بود واقعا بی ادب و بی شخصیت بودن متاسفم واس مدیریت این رستوران کیفیت غذاها هم ک اصلا راجبش صحبت نمیکنم . اگه به شعورتون احترام میزارید اینجا نرید

  • Seyed Hossein Jamshidi

Delicious food and a cozy seating area, but a bit pricey for what it offers. غذاي خوشمزه و مكاني زيبا و دنج ولي قيمت ها نسبت به چيزي كه ارائه ميدهند نسبتاً بالا است.

  • ali a

اقا توروخدا این رستوران نرید. کیفیت پایین . عدم رسیدگی .قیمت بالا. من خودم اصفهان زندگی میکنم . با این قیمت رستوران هتل اسمان فوق العادس.
وعده غذایی
ناهار

  • Alireza Hosseini

فضای رستوران خیلی زیباست اما قیمت غذاهاش زیاده. ما تقریبا 250 هزار تومن دادیم برای یک ته چین مرغ یک پرس جوجه با برنج و یک پارچ دوغ. تازه جوجه اش گوجه هم نداشت

  • Hamid Najafi

۵ نفر بودیم که سینی بزرگ سفارش دادیم، که داخلش جوجه فیله چنجه و ماهی … همهشون واقعا عالی بودن حتما امتحان کنید
غذا: 5
خدمات: 4
محيط: 4

  • mohammad mahmoudisaber

افتضاحه.مقرراتش نظامیه. خیلی هم بد برخورد میکنن با مشتری
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
‎ریال ۲۰۰٬۰۰۰–۴۰۰٬۰۰۰

  • Mohammad Salari

حیف این مکان با این مدیریت. بسیار بی ادب نه تنها با مشتریان بلکه بین خود پرسنل. از طرز صحبت کردن مدیر با کارگران هم شروع میشه. هرگز اینجا بر نخواهم گشت.

  • ali adeli

کیفیت غذا متوسط ، جای شلوغیه، انتظار عذای فوق العاده نداشته باشید، یه نفر هم گذاشتن جلو درب که به نطر من زیبنده رستوران نیست بدرد قمار خونه ها میخوره

  • mohammadreza izadi

از شهر دیگه مهمون بردم که آبروم رو بردن اینجا ، گرون بودنش یک طرف ولی بد بودن غذاش واقعا مایه خجالت شد. البته جوجه اش خوب بود ولی بریون و کباب...

  • seti fartasg

سرویسش خیلی بده کادر بسیار بی ادب و بسیار بی شخصیت و بد رفتار بودن
وعده غذایی
ناهار
قیمت برای هر نفر
بیش‌از ‎ریال ۲٬۰۰۰٬۰۰۰

  • Abdollah Salimian

پرسنل مودب و پاسخگو ولی متاسفانه کیفیت غذای این رستوران چند وقتی است که افت پیدا کرده
خدمات
صرف غذا در محل
وعده غذایی
شام

  • Bita Mirshafiee

بهترین رستورانی که تو این چند سال رفتم، کیفت بسیار بسیار بالا و عالی، بعد از ۷ ماه که ایران نبودم، این رستوران تمام غم غربت رو شست برد

  • Sasan Sasani

رفتار بسیار نامناسب و توهین آمیز مدیریت و کارکنان. کیفیت غذا پایین. حجم غذا کم. قیمت بالا. وضع حجاب افتضاح.نکته مثبت نداره. ر

  • elnaz bahri

خیلی غذاشون خوب بود ما جوجه و شیشلیک سفارش دادیم عالی بود حتما امتحان کنید
غذا: 5
خدمات: 5
محيط: 5

  • Sh Nasr

کیفیت غذا شامل جوجه وچنجه کباب ماهی عالی بود برنج عالی .رفتارپرسنل محترمانه .درکل راضی بودم.خوشبختانه خلوت بود .

  • Areza Bn

رستوران خوبی بود کیفیت غذا مناسب بود البته قیمت کمی بالا بود ولیکن جای قشنگ با پذیرایی مناسب و کارکنان مودب بود

  • Iman Borhani

محیطش بد نیست. کیفیت پایینتر از چیزیه که ازش انتظار میره و قیمت هم در مقایسه با سایر رستوران‌های مشابه بالاست.

  • Jalal Abedi

بد نبود فضای داخلش هم سنتی و قدیمی بود. ته چینش در حد معمولی بود
خدمات
صرف غذا در محل
غذا: 3

  • Haleh

طعم غذاهاش خوب بود، ولی چون سرشون شلوغه رسیدگی به مشتریشون ضعیفه، به نسبت کیفیت غذاهاشون هم قیمت بالاس

  • BigBoy 1980

مکانی زیبا با پرسنل مودب و غذاهای با کیفیت. کشک بادمجان و بریونی و دیزی که ما سفارش دادیم عالی بود

  • Hamid Moazeni

یه رستوران خوب، تو یه موقعیت عالی فضای بیرون پشت گنبد شیخ لطف الله هستش که فوق العاده زیباست

  • pan man

از یکی از هدف های من برای سفر به شهر قشنگ اصفهان ، خوردن بریانی در این رستوران سنتی زیبا ست

  • Majid Mirmusavi

بسیارنامناسب ازنظر قیمت باسرویسی که ارائه می‌دهند اینجا فقط کمی دکوردارد وپرسنل گستاخی دارد

  • Mostafa Omran

بریانی وخورشت ماست خوب بود، فضا عاالی
غذا: 4
خدمات: 5
محيط: 5

  • Mohammad Reza Behnam Raouf

الکی شلوغ و همین شلوغی هم باعث نام‌نویسی و انتظار و بی‌احترامی به مشتریان می‌شه

  • Babak Kaviani

کیفیت غذا خوب و خوشمزه سرویس دهی ضعیف برخورد پرسنل نا مناسب مشتری مداری ضعیف

  • shima fardin

عالی بود. فوق العاده خوشمزه.... سرویس دهی به موقع. طعم غذا لذیذ.

  • Saman Sadeghi

فضای عالی و برخورد محترمانه از ویژگی های این مجموعه

  • Yasaman Khatabakhsh

قیمت ها یکم بالاست و کیفیت فوق العاده اس …

  • Nasir Jafari

The place is very crowded محیط کاملا پر و شلوغ

  • Mehrnoosh Parss

قطعا بی ادب ترین پرسنل رستورانی رو دارن

Similar places

Shahrzad Restaurant

2525 reviews

JMX8+GWH خیابان, Isfahan, Isfahan Province, Iran

Jarchibashi Restaurant

710 reviews

Isfahan استان اصفهان، اصفهان،, Hakim St, Iran

Beryani Azam

583 reviews

استان اصفهان، اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، JMQJ+54V، ایران

Haaj Mahmoud Shefa'at Beryani

405 reviews

Isfahan Province, Isfahan, Majlesi St, MM9M+3FW, Iran

Shad Beryani

365 reviews

MM49+WF5, Isfahan, Isfahan Province, Iran

Arakhan Resturant

183 reviews

Isfahan Province, Isfahan, Sichan, Chahar Bagh E Bala Ave, JMR8+FMW, Iran

Khangostar Restaurant

154 reviews

Isfahan Province, Isfahan، خیابان کلیسا، JMM4+P28, Iran

Hasht Behesht Beryani

79 reviews

JMW9+XHJ، اصفهان، استان اصفهان، ایران

Nik Restaurant

17 reviews

PM5G+8HF, Isfahan, Isfahan Province, Iran

Shahab Restaurant

8 reviews

MM8M+P25, Isfahan, Isfahan Province, Iran